Bjesse Postad 13 juni, 2016 Rapport Share Postad 13 juni, 2016 Har komplett kardan liggande i bra skick. Suttit på en lc90. Års modell 98. Kom med ett bud. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 15 juni, 2016 Rapport Share Postad 15 juni, 2016 Har du någon bild på den och vad är det för längd på den? Hilux, 70 och 90 serien har samma håldelning på medbringaren, men du kan väll ta och mäta för säkerhets skull. Thomas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjesse Postad 19 juni, 2016 Författare Rapport Share Postad 19 juni, 2016 Hallå. Ja jag har bild men försöker lista ut hur jag får in bilden i kommentarsfältet. Mvh Lars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjesse Postad 19 juni, 2016 Författare Rapport Share Postad 19 juni, 2016 Har du nått mobil nr så skickar jag bild via sms? Mvh Lars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 19 juni, 2016 Rapport Share Postad 19 juni, 2016 Har du nått mobil nr så skickar jag bild via sms? Mvh Lars 0704301142 Thomas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjesse Postad 19 juli, 2016 Författare Rapport Share Postad 19 juli, 2016 Kardan finns fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster