MrWIB Postad 20 Maj, 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Maj, 2016 I Georgien är vägen Mestia- Tsageri ännu häftigare. Du måste ha en bra karta, på Google maps syns den ej och du får se Elbrus och tornen bara det är värt resan Tror jag kör den med, skall detaljgranska kartan lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 6 juli, 2016 Författare Rapport Share Postad 6 juli, 2016 Sådär ja, då var man hemma igen Vet att jag skrev att jag skulle publicera min reseberättelse här på Toyota4x4, men nu har det öppnat ett mer renodlat reseforum för oss som tycker om att resa med bil, overlanding.nu som jag hoppas skall kunna locka alla reseintresserade, oavsett bilmärke Så det får bli mitt lilla bidrag till den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 6 juli, 2016 Rapport Share Postad 6 juli, 2016 Välkommen hem! Hoppas ni haft det riktigt bra. Synd du inte fortsätter skriva här, det har varit kul att följa dina välskrivna reseberättelser. Men å andra sidan är de ju fortfarande bara ett klick bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 6 juli, 2016 Författare Rapport Share Postad 6 juli, 2016 Välkommen hem! Hoppas ni haft det riktigt bra. Synd du inte fortsätter skriva här, det har varit kul att följa dina välskrivna reseberättelser. Men å andra sidan är de ju fortfarande bara ett klick bort Tack å tack Jag lovar att korslänka mycket /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster