Klydd Postad 1 juli, 2015 Rapport Share Postad 1 juli, 2015 I år går SOT av stapeln den 10-26/7 Mer information finns på www.swedenoffroad.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 juli, 2015 Författare Rapport Share Postad 1 juli, 2015 Någon som tänkt åka på någon av dagarna? Själv funderar jag starkt på Växjö och Vetlanda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 12 juli, 2015 Författare Rapport Share Postad 12 juli, 2015 Verkligen ingen som tänker åka på någon av dessa träffarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yota Postad 12 juli, 2015 Rapport Share Postad 12 juli, 2015 Jodå, jag har varit både i Hovdala och Karlshamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 12 juli, 2015 Författare Rapport Share Postad 12 juli, 2015 Kommer du till Växjö och Vetlanda? I så fall ses vi där! Var det förresten på gamla Hovdala igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 12 juli, 2015 Rapport Share Postad 12 juli, 2015 Inte i år men funderar på om man skall köra några avsnitt nästa år. Nån som vet vilka områden som anses vara bäst? Jag gillar när det finns slingor att köra på och inte när man kör kors o tvärs i en grus/lergrop. / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 13 juli, 2015 Rapport Share Postad 13 juli, 2015 Jag kan bara svara för växjö, där finns slingor av varierande svårhetsgrad samt ett frikörningsområde, men hört att vetlanda ska också vara riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 13 juli, 2015 Rapport Share Postad 13 juli, 2015 Mecki då ska du testa Olerum och Gröndal det är riktigt bra områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 13 juli, 2015 Rapport Share Postad 13 juli, 2015 Tack för tipsen grabbar , lägger detta på minnet för planeringen till nästa år. / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonas E Postad 13 juli, 2015 Rapport Share Postad 13 juli, 2015 (redigerade) Jag var i Karlshamn i går och det var nog det bästa området jag varit på. Ska till Växjö i morgon också. Redigerad 13 juli, 2015 av Jonas E Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 14 juli, 2015 Författare Rapport Share Postad 14 juli, 2015 Ställer in så här i sista stund Men, det blir säkert fler tillfällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yota Postad 14 juli, 2015 Rapport Share Postad 14 juli, 2015 Var det förresten på gamla Hovdala igen? Ja, det var på gamla hovdala Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yota Postad 14 juli, 2015 Rapport Share Postad 14 juli, 2015 Inte i år men funderar på om man skall köra några avsnitt nästa år. Nån som vet vilka områden som anses vara bäst? Jag gillar när det finns slingor att köra på och inte när man kör kors o tvärs i en grus/lergrop. / Mecki Karlshamn, Vetlanda, Olerum, Gröndal är dom områden jag anser vara bäst, och där är slingor att köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 14 juli, 2015 Rapport Share Postad 14 juli, 2015 Perfekt med tips och synpunkter från testat i verkligheten. Denna tråd får ligga till grund för planeringen nästa år. / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster