Östen Postad 25 september, 2014 Rapport Share Postad 25 september, 2014 Gör ett nytt försök efter en del avhopp o lång väntan på besked...... Bilen är helrenoverad, dokumentation finns, dock har den dessvärre en del lacksläpp på karossen! Lite pyssel eller inget att bry sig om. Nu säljer jag den alldeles för billigt för en jämn o bra summa som inte är förhandlingsbar! Bilen finns avbildad under annan flik här på forumet! Garaget ; Östens BJ 42. Östen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Östen Postad 25 november, 2014 Författare Rapport Share Postad 25 november, 2014 Hur hittar man köpare till sin Bj? Har alltid reagerat på Blocket-annonser där säljaren uttrycker att nya mailkompisar o bildsamlare undanbedes. Har tyckt att det verkar som stöddiga försäljare. Nu börjar jag fatta! Har skickat hundratals bilder o mail ang min bil. Den förefaller dock inte intressant när det närmar sig skarpt läge d v s köp! Föredrar numera telefonsamtal - allt annat förefaller oseriöst och tar bara upp tid. Så om du är intresserad av en fin nybes Bj så vänligen ring mig 070-370 360 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 25 november, 2014 Rapport Share Postad 25 november, 2014 Kan tyvärr bara hålla med Dej Östen, intressenterna blir bara oseriösare och oseriösare, framför allt via Blocket. Och ju lägre pris desto värre är min erfarenhet. Tyvärr får Du nog sälja den utomlands om Du skall få de pengar som den är värd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Östen Postad 25 november, 2014 Författare Rapport Share Postad 25 november, 2014 Tycker nog det vore kul om den stannade i landet så man kan hälsa på den ibland! Men får väl kanske sälja den tillbaks till Tyskland. Avvaktar väl till våren sen får jag se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tapiren Postad 25 november, 2014 Rapport Share Postad 25 november, 2014 Jag har haft motsatta problemet när jag sålt mina LC, telefonsamtal på de mest udda tider, av de mest udda och otrevliga personer. Ibland hotfulla. Nu senast valde jag därför att enbart publicera mailen, alla spekulanter som inte hade seriösa namn eller ställde fel typ av frågor åkte i papperskorgen. Men det är en pina att sälja bil numera. Det var bara en reflektion, lycka till med försäljningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Östen Postad 19 januari, 2015 Författare Rapport Share Postad 19 januari, 2015 Såld nu till glad Östgöte! Så nära för ev besök av bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster