Gå till innehåll

HDJ80 -97 manuell

BJ42 Daniel

Rekommendera Poster

Hej,

Håller på att hjälpa en kompis i USA/Canada att få tag i en HDJ80 24-valve med manuell låda. Ja jag fattar inte varför han promt skall ha tag i en 24-Valve men det vill han ha. Pengar är trevligt nog för han, hans minsta problem, så passa på att höra av Er om Ni vill ha bra betalt för Er bil eller någon annans.

PM'a, maila på dgahneATTgmail.com eller ring på 070-235868noll.

Allt gott från Gotland!

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vit 24V Man VX. 26 000 km. Nyskick!!! Köpte den för 2 år sedan av en kusin till mig som var första ägaren. Bilen har rullat på Capri. Står nu garagerad utanför Genoa med italiensk reg. Bilen är den näst sista som rullade av bandet i slutet på 1997 och tillverkades simultant med LC100. Levererades 1998 från fabriken. VX-modellen = Mörkgrått skinn, eltaklucka, klimatanläggning fram/bak, 7-sits, takrails, etc. etc. Hela bilen i original. Tror att detta är den enda i världen med de miltalen och årsmodell. Tänkte ta hem den så småningom. Däcken (original) måste bytas då de blivit platta. Har kört den 20 mil med 3,5 lufttryck men de är fortfarande ojämna. Åker till Italien i slutet på april och kan ta bilder. Notera att import skatt samt VAT för export till USA tillkommer. Köparen får administrera export/importen. Säljer inte under SEK 350' (annars behåller jag den). Därför ingen idé ens att diskutera priset.

Länk till kommentar

Vit 24V Man VX. 26 000 km. Nyskick!!! Köpte den för 2 år sedan av en kusin till mig som var första ägaren. Bilen har rullat på Capri. Står nu garagerad utanför Genoa med italiensk reg. Bilen är den näst sista som rullade av bandet i slutet på 1997 och tillverkades simultant med LC100. Levererades 1998 från fabriken. VX-modellen = Mörkgrått skinn, eltaklucka, klimatanläggning fram/bak, 7-sits, takrails, etc. etc. Hela bilen i original. Tror att detta är den enda i världen med de miltalen och årsmodell. Tänkte ta hem den så småningom. Däcken (original) måste bytas då de blivit platta. Har kört den 20 mil med 3,5 lufttryck men de är fortfarande ojämna. Åker till Italien i slutet på april och kan ta bilder. Notera att import skatt samt VAT för export till USA tillkommer. Köparen får administrera export/importen. Säljer inte under SEK 350' (annars behåller jag den). Därför ingen idé ens att diskutera priset.

Perfekt Peder!

Jag ringer och kollar om han skall ha den. Återkommer!

Länk till kommentar

Han har mailat så vi håller kontakt. Annars är ju Östens 80:a fin.

Jo jag fick iväg Dina kontaktuppgifter igår! Han är sugen som tusan tydligen! Det är en väns kund, så har inte pratat med honom själv.

Trodde Östen sålt sin!?!?! Finns den ute med annons någonstans?

Länk till kommentar