Klydd Postad 28 juli, 2013 Rapport Share Postad 28 juli, 2013 Kul! Grattis till nya bilen, den ser fin ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenik Postad 28 juli, 2013 Rapport Share Postad 28 juli, 2013 Stort grattis till bilen! Riktigt cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 29 juli, 2013 Rapport Share Postad 29 juli, 2013 40-serie pickup är bland det vackraste som finns!!! Nu blev jag faktiskt både nostalgisk och lite avis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 1 augusti, 2013 Författare Rapport Share Postad 1 augusti, 2013 Ja det blir bra med en 45PU på gården.. har letet og fundert lenge, men nå måtte jeg bare slå til før denne forsvant også. Vi får ta en 40serie träff i G.borg trakten Mecki når det måtte passe og jeg har fått den godkjent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 1 augusti, 2013 Författare Rapport Share Postad 1 augusti, 2013 (redigerade) Nå har jeg endelig fått tid til å se på mine el bekymmer på 105`an. Har bytt til 2 nye optima yellowtop batterier, tror det blir bra greier. Etter endel feilsøk sammen med en ivrig svigerfar kom vi fram til at det var dårlig jording på det ene batteriet og til div ekstralys mm. Fikk satt dit skikkelig gjording og byttet batteripolskoene på begge sider. Jordingen til motor/kaross var ikke bra så fikset det også. Når laddar den så bare f... Håper dette gjorde susen, skal iallefall innom bilelguru Jan "GiGass" Greve når jeg drar til Bergen ila august slik at han kan ta en kontroll og utbedre evt andre ting som bør utbedres. Redigerad 1 augusti, 2013 av Stein Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 1 augusti, 2013 Författare Rapport Share Postad 1 augusti, 2013 Har også fått mine weather tech matter i posten for lenge siden, de var mye bedre enn de gamle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 1 augusti, 2013 Författare Rapport Share Postad 1 augusti, 2013 Nå har jeg "trødd" inn 45`en i en ledig "sprekk" i ett av uthusene her for å få den ut av evt regn før jeg får tid til å få den til godkjenning. Det var litt trangt om plassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 1 augusti, 2013 Rapport Share Postad 1 augusti, 2013 Vi får ta en 40serie träff i G.borg trakten Mecki når det måtte passe og jeg har fått den godkjent. Det ser vi fram emot Nå har jeg "trødd" inn 45`en i en ledig "sprekk" i ett av uthusene her for å få den ut av evt regn før jeg får tid til å få den til godkjenning. Det var litt trangt om plassen... Härliga bilder / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster