Bengt S Posted September 9, 2012 Report Share Posted September 9, 2012 Hej Alla! Här kommer de efterlängtade datumen inför 2013 Spring Trail 17 - 19 MAJ Summer Trail 5 - 7 JULI Ultimate Trail 20 - 22 SEP Varmt Välkomna! OBS: Flera har redan bokat, så vänta inte för länge då endast 30 platser per evenemang går fort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted October 14, 2012 Author Report Share Posted October 14, 2012 Spring Trail 17 - 19 MAJ -------- 45 % Bokat! Summer Trail 5 - 7 JULI --------- 80 % Bokat!----- OBS, snart fullt!! Ultimate Trail 20 - 22 SEP--------30 % Bokat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Spring Trail 17 - 19 MAJ -------- 45 % Bokat! Summer Trail 5 - 7 JULI --------- 80 % Bokat!----- OBS, snart fullt!! Ultimate Trail 20 - 22 SEP--------30 % Bokat! Är det någon härifrån som ska ner på någon av träffararna? Svara gärna i tråden om intresse finns. Vore kul att samåka. Enligt Bengt kan även de med " normala " bilar köra oxå, man väljer bara bort de mest extrema partierna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Vi är 5 st bilar från Kungälvs Jeepklubb som skall ner på Summer Trail 5-7 juli . 3st Land Cruisers och 2 st Wrangler. / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Vi är 5 st bilar från Kungälvs Jeepklubb som skall ner på Summer Trail 5-7 juli . 3st Land Cruisers och 2 st Wrangler. / Mecki Det vore ju kul att köra med er Mecki men ni är ju fullblodsproffs... Frågan är om ni orkar hjälpa mig runt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Proffs är väl att ta i men med smicker kommer man långt Jag vet att SOA Crew brukar sätta ihop bilar som är jämbördiga för att det skall bli flyt i körningen så hör med Bengt om det finns nån grupp med bilar som är likvärdiga din, skulle det inte finnas det så skall vi väl fixa att få med oss 120:an runt trailen . Här är en liten aptitretare från när vi var där 2011 / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted December 21, 2012 Author Report Share Posted December 21, 2012 No worries Wiberg, jag kör troligtvis med min, lite mer utmaning då Kan man köra med ett släp, måste man kunna med en 120a, el?! Spring Trail 17 - 19 MAJ -------- 50 % Bokat! Summer Trail 5 - 7 JULI --------- 100 % Bokat!---- Fullt hus!! Ultimate Trail 20 - 22 SEP--------35 % Bokat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts