BJ42 Daniel Posted August 7, 2012 Report Share Posted August 7, 2012 Hej, Renoverade precis bakaxeln och hittade denna på magneten i bottenpluggen när jag skulle tappa av oljan! Några funderingar/idéer på vad det kan vara? Ja inte myntet! Jag tror på spetsen av en dorn, för det ser ut som något härdat som brustit. Kan inte påminna mej om att det finns något i diffen som har den formen! Snacka om röta att den inte hamnat i kuggarna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 (edited) Det är ju aldrig roligt att hitta lösa föremål på oljepluggen Tur att den fastnade på magneten. Det ser ut som det du säger, toppen på nån mejsel eller dorn. Jag kan inte heller påminna mig om att det finns nått där inne som har den formen. Hoppas att du inte gör några mer "fynd" /Mecki Edited August 9, 2012 by Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts