Mecki Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Jag bara älskar min 42:a och Japanska bilkonstruktörer mer o mer Skruvade nu i kväll ner slavcylindern till kopplingen då det hängde en droppe under gummibälgen. Tog isär cylindern och såg att en av packboxarna var lite deformerad i kanten där av läckaget. När jag var på väg in för att slå på datorn för att beställa nya delar kom jag på att jag hade en ny sats med packboxar till huvudbromscylindern över från pickupen och döm om min förvåning när det visade sig att det var samma storlek på packboxarna som dom till slavcylindern som jag behövde. Det funkade i alla fall på min BJ42 från-83 . Så nu nån timme senare är allt fixat o klart , nått som jag trodde skulle ta betydligt längre tid att fixa Slavcylindern . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts