Jump to content

Eberspächer 24V Dieselvärmare med telestart och tidur

BJ42 Daniel

Recommended Posts

Hej,

Köpte den för att ha i min BJ45, men blev aldrig av, och den funkar inte till min HDJ80 med 12V.

Det är en Eberspächer Hydronic D5WS-24Volt (252218050000) som suttit i en LandCruiser tidigare, men passar givetvis till alla 24v fordon. Den har standard tidur samt tilläggsmodulen med telefonstart.

Hade tänkt mej 10kkr för allt eller bytes mot 12Volt model!

Ring mej på 070-235868noll.

Allt gott!

/Daniel

Edited by BJ42 Daniel

• 2 weeks later...

Hej,

Köpte den för att ha i min BJ45, men blev aldrig av, och den funkar inte till min HDJ80 med 12V.

Det är en Eberspächer Hydronic D5WS-24Volt (252218050000) som suttit i en LandCruiser tidigare, men passar givetvis till alla 24v fordon. Den har standard tidur samt tilläggsmodulen med telefonstart.

Hade tänkt mej 10kkr för allt eller bytes mot 12Volt model!

Ring mej på 070-235868noll.

Allt gott!

/Daniel

Ingen?

Skambud?

Mecki, kompispris?

Hej Daniel.

Min 42:a får stå inomhus vintertid så behovet av en värmare är tyvärr minimalt, då står en ARB högre på önskelistan.

Eftersom utgifterna på 80:an varit lite för många på sista tiden så räcker inte pengarna för tillfället ens till ett vettigt skambud om jag skall behålla dig som kompis.

Lycka till.

Mecki

Hej Daniel.

Min 42:a får stå inomhus vintertid så behovet av en värmare är tyvärr minimalt, då står en ARB högre på önskelistan.

Eftersom utgifterna på 80:an varit lite för många på sista tiden så räcker inte pengarna för tillfället ens till ett vettigt skambud om jag skall behålla dig som kompis.

Lycka till.

Mecki

Haha jag överlever nog ett skambud..... Men känner igen problemet när man har flera kära TLC'er att sköta om. Man får liksom prioritera :rolleyes:

Ingen panik, värmaren ligger fint förpakad och tar nästan ingen plats, så den kan ligga tills någon hugger den!

• 4 weeks later...
  • 1 month later...