BJ42 Daniel Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 Hej, Hade många tankar för denna bil när den köptes. Men har kommit på andra nu! Den var smälld i höger bakdörr när jag köpte den, och jag körde den så i ca 6månader. Var vi bilprovningen och frågade om den skulle gå igenom så, och det skulle inte vara några problem. Men då la plötsligt bromsarna av och jag krockade den lite lätt fram oxå (kofongare, grill, vänster lyckta och skärmhörn) Har inte kollat vad som kan vara fel på bromsarna, men troligen något med huvudcylindern då båda kretsarna är "borta". Sista tanken var att ha den som reservdelsbil till min andra HDJ80, men då detta är en automat så passar ju inte så mycket mer än motorn till min. Så provar därför att sälja den. Jag vill ha 25kkr annars för den stå kvar eller hamna på Blocket. Den säljs utan batterier (kan dock provstartas) och står numera på "king cab plåthjul". Ring mej på 070-235868noll /Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted February 6, 2012 Author Report Share Posted February 6, 2012 Nu är den såld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 (edited) Fast nu verkar den vara till salu igen. Det borde väl vara samma bil? Finns på blocket och verkar ha blivit 10kkr bättre Edited April 22, 2012 by solk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 Japp samma bil Misstänker att det är Valdas som säljer den (han som köpte den av mej) och jag släppte den billigare än 25kkr Den är riktigt dålig för utom motor och låda enligt mej. Inredningen är duktigt möglig efter att det regnat in i den. Men skall man bygga något roligt så "löp och köp"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts