Mahindra Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Tjena Då jag missade förra gången tänkte jag höra om någon funderat på att göra Kola Peninsula 2012? Hade gärna åkt och testat min Land cruiser bj75 men eftersom jag har dålig erfarenhet av detta så hoppas jag att nån mer erfaren rese bil skulle vilja följa med? //Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globecruiser Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Globe Adventures kommer att anordna en resa till kola även iår. Åker första fredagen i september. Mer info kommer inom någon månad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahindra Posted January 23, 2012 Author Report Share Posted January 23, 2012 Är planen att vara borta ungefär lika länge som sist? Isåfall vill jag gärna ha plats för 2 bilar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globecruiser Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Hej ! Kul att ni vill följa med.. De ändringar som som finns inplanerade är: - Annan gränspassage längre söderut fin-rys - Längden på resan kommer ökas med 1-2 dagar - Körsträcken förblir samma men sträckan i ryssland ökar Mer info kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahindra Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 Tjena! Tänkte bara höra om det finns någon mer info om resan än? Skulle gärna vilja veta vilka förberedelser som är kvar. //Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts