Östen Postad 10 januari, 2012 Rapport Share Postad 10 januari, 2012 Har vissa funderingar på att sälja min Bj. Hinner inte med allt! Den kommer inte att säljas billigt! Den är renoverad i Tyskland med bl a galvad ram. Den plockades isär i småbitar och bygggdes upp med nya slitdelar o s v. Du kan se bilder på den o en del av renoveringen under "garaget". Om du blir intresserad kan du ringa 070-370 360 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 10 januari, 2012 Rapport Share Postad 10 januari, 2012 Har vissa funderingar på att sälja min Bj. Hinner inte med allt! Den kommer inte att säljas billigt! Den är renoverad i Tyskland med bl a galvad ram. Den plockades isär i småbitar och bygggdes upp med nya slitdelar o s v. Du kan se bilder på den o en del av renoveringen under "garaget". Om du blir intresserad kan du ringa 070-370 360 9. Nu slutar Du upp med dumheterna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Östen Postad 11 januari, 2012 Författare Rapport Share Postad 11 januari, 2012 Snacka om att kasta sten när man sitter i glashus! Jag menar många stenar och många glashus. Hur många Bj har du köpt o sålt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 11 januari, 2012 Rapport Share Postad 11 januari, 2012 Snacka om att kasta sten när man sitter i glashus! Jag menar många stenar och många glashus. Hur många Bj har du köpt o sålt?? Bara en i samma skick som Din:-) Men den bil jag saknar mest av alla 40-50 jag ägt genom åren är min BJ45 pickis!!! Varför sålde jag den!!! Gör nu inte som jag Östen! Behåll Din pärla, den skall Du väll begravas i! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster