jonko Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Hälsar mig själv välkommen hit, hej hej! Kör en hilux-08 2.5 dvs. Chippa en sådan, eller rättare sagt boxa, hur många av er kör med box? Jag är sugen men ack så rädd för vad som kan hända om det blir fel. Berätta lite om era erfarenheter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adventura Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Hälsar mig själv välkommen hit, hej hej! Kör en hilux-08 2.5 dvs. Chippa en sådan, eller rättare sagt boxa, hur många av er kör med box? Jag är sugen men ack så rädd för vad som kan hända om det blir fel. Berätta lite om era erfarenheter... Jag fick min chippad av toyota innan jag köpte den, sa vad jag tyckte om motorn och dom höll med. Jag frågade om motorgarantin och iom att jag köpte bilen av ny av dem så skulle den iaf fortsätta att gälla. Helt klart värt det, blir en mycket piggare bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts