THERMOS Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Söker takräcke till min bj42. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Söker takräcke till min bj42. Du kan få två Tulebågar av mej gratis om Du bara skall ha det till brädorna! Kan ta med dom norr över nästa tripp till svall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THERMOS Posted August 31, 2011 Author Report Share Posted August 31, 2011 Utmärk! Du kommer väl snart? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Utmärk! Du kommer väl snart? Kommer senast till jul, men kanske skall uppåt på jakt eller liknade innan dess. Jag har både höga och låga, vad vill han ha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THERMOS Posted September 8, 2011 Author Report Share Posted September 8, 2011 "Jag har både höga och låga, vad vill han ha?" Taket är ju ganska bulligt. Det funkar inte med vanliga standard 15cm. Vad som helst som passar BJ:an blir bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 "Jag har både höga och låga, vad vill han ha?" Taket är ju ganska bulligt. Det funkar inte med vanliga standard 15cm. Vad som helst som passar BJ:an blir bra. Kan få med dom till Stockholm i morgon om det passar! Någon som kan hämta där vid tillfälle? Behöver veta innan 08:00 i morgon. Ring på 070235868noll! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts