Toyota Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 är det rimligt att windows mappen ska vara 14,3gb + kringmappar? vista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 @toyota, jag flyttade detta ämne till IT. Jag tycker det låter lite mycket. På den datorn jag sitter vid nu är det WinXP och där är windows-katalogen 5.75Gb //Klydd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 är det rimligt att windows mappen ska vara 14,3gb + kringmappar? vista Från och med Vista, tror jag det var, så finns det en folder som heter winsxs och den innehåller alla dll-filer osv som behövs för att köra applikationer. Har man installerat och avinstallerat mycket så fylls den på ganska drastiskt. Troligen är det den som har svält på din PC. Sök efter WinSxS så finns det mer info. T.ex. detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts