Savin Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Hej! Jag trodde inte att det var någon bil som använde sig av bandsats i Sverige förrän jag såg denna blocketannonsen, http://www.blocket.se/dalarna/Toyota_La ... m?ca=9&w=3. Har ni bandsats på någon bil eller känner ni någon som har det? Vore lite kul med lite erfarenhet från dessa. Mvh, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Hittade visserligen inget om bandsats i den annonsen innan den försvan!?!? Men ha tittat och "klämt" lite på Mattrax på en mässa...cooooolt!!! Hade man vetat att vintrarna blev som vinterns så hade jag "rånat en bank" och köpt en uppsättning! Dom är ju sjukt dyra! När jag blir pensionär "om 100år" och flyttar till sommarhuset vid högakusten så skall jag iaf köpa en uppsättning Lucka i golvet, dieselvärmaren på, och pimpla!!! kan det bli bättre Har bara provat bandsats på 4-hjuling och det är ju hur kul och imponerande som hälst. Och söker man på tex Mattrax på youtube så hittar man mycket att dregla över Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts