Jump to content

Wild Wäsby Bigmeet 25-27 sep

ankarback

Recommended Posts

Då var det åter dags för en storträff i Rimbo, helgen den 25-27 September är det Wild Wäsby Big Meet

Vi kör igång vid 16 på fredagen, bygger upp campen, fixar med bilarna och tar sedan en gemensam tur genom hela området. Det brukar bli körning tills det ljusnar

Under lördagen kommer det vara körning hela dagen. På kvällen så kommer Ullmenkotten anordna lekar om man har ledsnat på att köra i skogen, glada skratt utlovas. Sedan är det "No Mercy" Party

Avslutning på söndag vid 14.

Kostnad för hela träffen är endast 300kr för 3 dagars körning!!!!

Alternativt 150kr fredag, 200kr lördag och 100kr söndag

OBS! Vi har obligatoriskt förarmöte i samband med inskrivningen och rundturer för de som är nya på området så alla vet var man får och inte får köra.

Du har väl läst reglerna http://wildwasby4wd.se/forum/viewtopic.php?t=182

Under hela helgen har "Krogen i skogen" Off-Road grillen igång och serverar gott käk åt oss till bra priser! Frukost, lunch middag konceptet blev en succé för oss offroadfantaster som är hela helgen i gropen.

Menyn för helgen kommer lite senare, men hamburgare, korv, kaffe, choklad är standard på alla träffar

Använd länken för att hitta, tryck fram GPS koordinater för att se exakt var du ska.

http://kartor.eniro.se/query?&what=map&mop=yp&mapstate=6%...

Välkommna!!!

Wild Wäsby 4WD

Fixat. Har fått uppfattningen att det inte är så stort intresse för offroad här så jag därför har jag inte lagt upp inbjudan.

Området har mycket körning som passar även orginalbilar så alla är välkomna

Johan, du får mer än gärna lägga in offroad-träffar här! Tanken är att sidan ska locka alla typer och användare, och jag tror säkert att flertalet är intresserade av offroad. Om inget annat så är i alla fall jag intresserad :) Tyvärr har jag inte möjlighet att komma till denna träffen med det skulle vara kul att någon gång framöver försöka dra ihop ett Toyota gäng och besöka Rimbo gemensamt!