Gå till innehåll

Kättilstorpträffen 10-12/7 -09

Klydd

Rekommendera Poster

Skam den som ger sig..... För er är det lugnt ni har ju båda skolats in bra nere på stäppen i Tanzania. :D

Ha en riktigt go helg.

ACP

Jag och frugan har tänkt att åka dit. Det blir min första träff med bilen så det skall bli kul :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en trevlig tur till Kättilstorp och vidare till P4 Skövde :D Lite problem med lite skit i bränsle tanken gjorde att ett litet filter sattes igen :( men lite skruvning blåsning i filtret (dieselsmak i munnen) och ett par luftningar, så gick resten av resan som en dans. Tältade i Kättilstorp körde en liten trevlig slinga där genom några ko hagar skogsvägar mm. Sedan en dag på P4 med en ganska trevlig tips slinga och körnig på kråk berget där jag och bilen fick prova våra gränser. I en brant blöt backe med mycket rötter tog det stopp och vi fick prova nya winchen den fungerade :) Sedan blev det några mindre blöthål med fart för publikens skull! På kvällen bar det av hem till vovven igen.104_fbd80bf2da20bd64d5b4c4d11376954b_thumb.jpg104_06f8727a3fa4c49653438f3038f8a8e5_thumb.jpg104_1569d0526b92b10683bcefc2753dec5a_thumb.jpg

104_ba273559bda32cf5e9c6f7736dbce689_thumb.jpg

Länk till kommentar

Blev en tur till Skövde idag, dock utan egen bil. Fick även agera lite väg-assistans på vägen dit, men sen bara JAK insett att det är Toyota som gäller, så blev allt bra :D. Blev lite LC-"spotting", nedan några bilder från dagen (med mobilkamera :) )20090711_1.jpg20090711_2.jpg20090711_3.jpg20090711_4.jpg20090711_5.jpg20090711_6.jpg

Länk till kommentar

• 4 weeks later...
Hej alla glada Toyota-fantaster!

Jag fotade en del under lördagen. Tyvärr fastnade inte så många Toyotas, men den som gjorde det var riktigt tuff!!

gallery_3_40_217054.jpg

Resten av bilderna hittar Ni här; http://www.jeepsweden.net/index.php?aut ... m&album=40

MVH

Micke

Hej alla!

Jag hörde att jag fastnat på bild... Träffade Klydd i det fina vädret på Coperfestivalen i lördags , skall försöka att komplettera den tråden med lite bilder där ifrån. Skall även försöka att tillföra lite ang 40 serien till detta trevliga forum.

Vi hörs o syns.

Mikael

Länk till kommentar