Gå till innehåll

2011 Lexus LX570


JacobO

Rekommendera Poster

Hej,

jag hoppas att det är OK att jag postar ett tips ang min Lexus LX570 jag har ute för försäljning. Tänkte att det kanske passerar inom vad som anses gångbart med tanke på at den delar 80% av sina delar med allas vår älskade LC200. 

 

Bilen i fråga är en 2011 ursprungligen hemmahörande i Dubai. Inga LX av denna generation togs in till Europa och för att få möjligheten att ratta en själv var det tvunget att göras som flyttgods. Min bil togs in själv av första ägaren redan 2012 och har alltså bara rullat ett år i Dubai. Den har full historik och alla som fått möjlighet att titta närmare på den berömmer skicket. Den är verkligen jättefin.

 

16800 mil

Fullservad, stor service utförd för ca 2 mån sedan

Nybesiktigad 

Givetvis ingen rost

 

Gissar att detta är att sparka in en öppen dörr här på detta forum men LX570 är i mångt och mycket en LC200 med mer utrustning och annan motor. I min bil sitter Lexus beprövade och allmänt renomerade 5,7 liters bensinare på 388 friska hästkrafter.  

 

Detta är en lite kul udda bil och de som vet vad det är ger alltid en tumme upp. En LC200 i lyxkostym kan man säga. Skulle vara kul att se den gå till en entusiast så tveka inte att höra av er. 

 

Hör av er ang pris. Rätt köpare och en trevlig affär premieras framför skambud och kohandel ;)

 

Under tiden finns ett hundratal bilder och mer info på länken nedan:

https://www.biddershighway.com/sv/auctions/lexus-lx570

 

Exteriörbild på 2011 Lexus LX570

Mvh,

Jacob

 

Redigerad av JacobO
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner till både bilen och ägaren väl och kan intyga att den är superfin! 
Även om driftekonomi inte är någon paradgren för våra bilar så tycker jag det kan vara värt att påpeka att totalekonomin för en bensinare sannolikt är väldigt konkurrenskraftig i jämförelse med en dieseldriven LC200. Förbrukningen är inte så blodig som man kan tro och avsaknaden av turbos, dyra spridare, partikelfilter med mera gör att den över tid mycket väl kan vara billigare att åka.  

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
På 2023-11-13 på 15:18, JacobO säger:

Hej,

jag hoppas att det är OK att jag postar ett tips ang min Lexus LX570 jag har ute för försäljning. Tänkte att det kanske passerar inom vad som anses gångbart med tanke på at den delar 80% av sina delar med allas vår älskade LC200. 

 

Bilen i fråga är en 2011 ursprungligen hemmahörande i Dubai. Inga LX av denna generation togs in till Europa och för att få möjligheten att ratta en själv var det tvunget att göras som flyttgods. Min bil togs in själv av första ägaren redan 2012 och har alltså bara rullat ett år i Dubai. Den har full historik och alla som fått möjlighet att titta närmare på den berömmer skicket. Den är verkligen jättefin.

 

16800 mil

Fullservad, stor service utförd för ca 2 mån sedan

Nybesiktigad 

Givetvis ingen rost

 

Gissar att detta är att sparka in en öppen dörr här på detta forum men LX570 är i mångt och mycket en LC200 med mer utrustning och annan motor. I min bil sitter Lexus beprövade och allmänt renomerade 5,7 liters bensinare på 388 friska hästkrafter.  

 

Detta är en lite kul udda bil och de som vet vad det är ger alltid en tumme upp. En LC200 i lyxkostym kan man säga. Skulle vara kul att se den gå till en entusiast så tveka inte att höra av er. 

 

Hör av er ang pris. Rätt köpare och en trevlig affär premieras framför skambud och kohandel ;)

 

Under tiden finns ett hundratal bilder och mer info på länken nedan:

https://www.biddershighway.com/sv/auctions/lexus-lx570

 

Exteriörbild på 2011 Lexus LX570

Mvh,

Jacob

 

Hej, finns denna kvar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

  • Senaste som Tittar   0 medlemmar

    • Inga registrerade medlemmar visar denna sida.
×
×
  • Skapa nytt...

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.