Felix Posted September 17 Report Share Posted September 17 Hej! har haft denna ett tag nu men fick igång den för några veckor sedan och bytt lite delar till kopplingen så nu är den körbar. Inte bes sen 2003 men tänkte försöka ändra på det 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyoda Posted September 17 Report Share Posted September 17 Väldigt cool bil, skulle vilja ha en sån med😄👍 bytade du alla drivaxeltätningarna med kompletta kit? Original? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted Tuesday at 12:43 PM Author Report Share Posted Tuesday at 12:43 PM På 2023-09-17 på 17:49, Toyoda säger: Väldigt cool bil, skulle vilja ha en sån med😄👍 bytade du alla drivaxeltätningarna med kompletta kit? Original? Ja den är ball 😎 nej har bara demonterat knuten då det går att köra bilen. Ska försöka få stil på bromsar och div annat innan jag ger mig på ev axeln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyoda Posted Tuesday at 01:15 PM Report Share Posted Tuesday at 01:15 PM 26 minuter sedan, Felix säger: Ja den är ball 😎 nej har bara demonterat knuten då det går att köra bilen. Ska försöka få stil på bromsar och div annat innan jag ger mig på ev axeln. Ok, frågade för jag ska riva ner och renovera mina i höst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted Thursday at 11:08 AM Author Report Share Posted Thursday at 11:08 AM På 2023-09-19 på 15:15, Toyoda säger: Ok, frågade för jag ska riva ner och renovera mina i höst. Ah förstår. jag har gjort den processen på ett gäng axlar tidigare men denna är inte redo för det ännu:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted yesterday at 08:30 PM Author Report Share Posted yesterday at 08:30 PM Rensat lite gamla kablar och sopat av taket samt blåst rent från barr i maskinrummet… 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted 4 hours ago Author Report Share Posted 4 hours ago tvätt idag 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts