Gå till innehåll

Köpes 100LC

Alfa75

Rekommendera Poster

Hej Igen

Testat några Prado både här och i Danmark.

Kommit fram till att jag inte kommer köra högst 1000mil om året så därför tror jag att det blir bäst med en 100.

Vill ha skinn, automat, sollucka och gärna svart.

5 eller s7 sits är inte så viktigt, rost undviker jag helst.

Jag och mina pengar finns i Malmö.😃 Men har nog kört 200 mil senaste tiden i jakt på en sjyst bil.

Ber även tacka för all hjälp man får på detta enimenta forum.

• Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, ser fin ut.

Var i Ljungby i förrgår och Stockholm igår.

Den i Ljungby var intressant, innan jag såg den på plats. Ac funkade inte, AHC (Luftfjädringen?) var kass, en del i bilen funkade inte, airbag och service lyste + att cdväxlaren visade på full 7st skivor lite kul då den bara skall ta 6st....

Tittade på 3 i Stockholm, en av dem finns på Blocket och den var riktigt fin. Funderade på att ge bud på 190 och tror de tagit det.

Den i Jönköping ser solid ut och mer åt det hållet jag vill ha, lite rost och några skavanker.

Har hört av mig till säljaren och hade varit kul att åka och titta.

Har även varit på andra sidan sundet och kollat på några men ingen har riktigt fastnat sådär på direkten.

Har inte jättebråttom då jakten börjar 1 augusti.

• Like 2
Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Tjena

Letar ff, Bokat flyg till Stockholm igen den 4 maj. 

Blir en sväng till för att kolla den från Blocket som står högst i pris, velar lite mellan en sådan här och en Prado V6 som finns till salu hos en kompis däruppe.

Hur rädd skall man vara för rost i plåten? Själv är jag mest rädd för nivåreglering och Tems!

Länk till kommentar