mattan Postad 10 januari, 2022 Rapport Share Postad 10 januari, 2022 (redigerade) Dags att byta till något mindre. Så tyvärr tänkte jag skiljas från "Greta". Tipsar om min blocketannons här bara. Jag och bilen finns i Sundsvall. 320000kr. Länk Mvh / Mats Redigerad 10 januari, 2022 av mattan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattan Postad 14 januari, 2022 Författare Rapport Share Postad 14 januari, 2022 Såld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 14 januari, 2022 Rapport Share Postad 14 januari, 2022 3 minuter sedan, mattan säger: Såld. Snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattan Postad 14 januari, 2022 Författare Rapport Share Postad 14 januari, 2022 3 minuter sedan, MrWIB säger: Snabbt! Ja. Egentligen redan under annonsens första 2h, men levererades och betalades sista pengen nu efter lunch. Kanske "gav" bort den.... 😮 Men jag är nöjd iaf. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster