SuperAdam Posted January 12, 2020 Report Share Posted January 12, 2020 Halloj! Är det någon som sitter på lite 40 serie delar? Söker i första hand en förardörr och vänster framskärm i vettigt skick. Även andra delar kan vara av intresse, såsom splitfälgar mm. Slänger in en bild på pärlan också // Adam 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr Posted February 28, 2021 Report Share Posted February 28, 2021 Tja Fick hem idag en BJ42 i delar. Bilen fick jag på köpet av en annan 40 serie(pickup). vad jag ser så allting finns. kan tänka mig att sälja nästan allt, vet du vem vill ha sådan ? Är det inte från dig min bror Mateus har köpt lite saker till hanns 60 ? Piotrek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oden BJ45 Posted July 18, 2021 Report Share Posted July 18, 2021 Hej! har du några delar kvar från BJ42 an ? Skulle behöva delar till Transferlådan plus lite annat. oden Bj45 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts