Geronimo81 Posted September 28, 2019 Report Share Posted September 28, 2019 Är spekulant på en 08 som gått lite över 17 tusen mil. Vad bör man vara noga med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geronimo81 Posted September 29, 2019 Author Report Share Posted September 29, 2019 Jag ska omdefiniera min fråga då jag märker att den första är väldigt luddig! Jag är spekulant på en Landcruiser 200 från 2008 med V8 diesel. Bilen har rullat ca 17000 mil. Jag har inga möjligheter att kolla upp bilen själv utan kommer be en kompis som är biltoki åka och kolla på den. 1. Vad bör man vara uppmärksam på? 2. Vad är de vanligaste felen? 3. Är 17000 mil mycket för en sådan bil? Vore tacksam om någon sitter på mer kunskap om denna modellen och kan hjälpa mig. Har tidigare varit spekulant på en 2012 men den hade lite för högt pris och hade rullat 18000+ mil Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts