Eric Ericson Postad 22 augusti, 2019 Rapport Share Postad 22 augusti, 2019 Finns ju en klar nackdel med original skärmbreddare, de kan dölja massa otrevligheter. En riktigt dålig lagning av hjulhuset dessutom. Tur att de nya döljer skiten... 2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 22 augusti, 2019 Rapport Share Postad 22 augusti, 2019 Hualigen Rostmasken är glupsk och gillar gamla Toyotor Men skärmbreddarna blev riktigt bra ? . / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eric Ericson Postad 22 augusti, 2019 Författare Rapport Share Postad 22 augusti, 2019 (redigerade) Jepp, jag har snarlika ventilationshål baktill som på din också... ? Redigerad 22 augusti, 2019 av Eric Ericson 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Halvvägs Postad 27 augusti, 2019 Rapport Share Postad 27 augusti, 2019 Ser bra ut Eric! Vet inte om jag vågar att ta av mina för att kolla ? Mvh, K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eric Ericson Postad 27 augusti, 2019 Författare Rapport Share Postad 27 augusti, 2019 Ta inte av originalen utan att ha nya fästen, sannolikheten är stor att fästena är sönderrostade. Jag knäckte 5 muttrar när jag tog loss de gamla, och inte bara där rosten var värst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster