Eric Ericson Posted August 22, 2019 Report Share Posted August 22, 2019 Finns ju en klar nackdel med original skärmbreddare, de kan dölja massa otrevligheter. En riktigt dålig lagning av hjulhuset dessutom. Tur att de nya döljer skiten... 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted August 22, 2019 Report Share Posted August 22, 2019 Hualigen Rostmasken är glupsk och gillar gamla Toyotor Men skärmbreddarna blev riktigt bra ? . / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Ericson Posted August 22, 2019 Author Report Share Posted August 22, 2019 (edited) Jepp, jag har snarlika ventilationshål baktill som på din också... ? Edited August 22, 2019 by Eric Ericson 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted August 27, 2019 Report Share Posted August 27, 2019 Ser bra ut Eric! Vet inte om jag vågar att ta av mina för att kolla ? Mvh, K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Ericson Posted August 27, 2019 Author Report Share Posted August 27, 2019 Ta inte av originalen utan att ha nya fästen, sannolikheten är stor att fästena är sönderrostade. Jag knäckte 5 muttrar när jag tog loss de gamla, och inte bara där rosten var värst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts