David Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Hej! Söker en Land Cruiser Prado 90 Allt av intresse. Någon som vill sälja eller vet någon som vill sälja. Blocket har jag koll på själv. /David Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gynner Posted September 23, 2019 Report Share Posted September 23, 2019 Hej Har en LC90 med 17500 på mätaren som dessvärre bara står på tomten och retar mig. Har inte blivit använd så mycket sedan jag köpte en Touareg dessvärre. Lite små fix finns, lamdasonden eller luftmassegivare strular så den gick inte igenom besiktningen i våras pga. avgasvärden allt annat OK. Rören till värmepaketet bak är pluggade, snön tog dessvärre antennen i vintras så den går inte att köra upp och ner. Skulle nog behöva en oljebytarservice då den stått i tre år, kamremmen bytt nyligen. Finns nya kompletta bromsar fram och bak samt filter för en service. Hade tänkt mig 45 000 kr finns i Sandviken /Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts