Blaq Posted July 20, 2019 Report Share Posted July 20, 2019 (edited) Fin orginal BJ-42 som behöver delrenoveras för att komma på väg igen. Detta är sista årsmodellen som tillverkades i BJ serien. Vad jag förstår så finns det två av denna årsmodel i Sverige. Om du är intresserad så kan jag skicka info som en PDF fil. Skicka förfrågan till quensel@gmail.com Pris - svårt att sätta eftersom bilmodellen aldrig såldes i Sverige. Det får bli högstbjudande med reservation. Edited July 20, 2019 by Blaq 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted July 20, 2019 Report Share Posted July 20, 2019 Stiliga bilar de är.... Enda bil som jag skulle kunna tänka mig byta mot min HZJ75.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runekebab Posted July 22, 2019 Report Share Posted July 22, 2019 Jag skickade mail men inget svar än, å det skickade jag i lördags. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted July 22, 2019 Report Share Posted July 22, 2019 Mailade i lördags, fick iofs svar men med väldigt knapphändig information. Men inga svar på ytterligare frågor om skick osv ? / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts