Skippern Posted June 8, 2019 Report Share Posted June 8, 2019 (edited) Hej, Nu säljer jag min fina LC90 (VZJ95L) då den används för lite. Pris: 55 000 kr. Här följer texten från Blocketannonsen; https://www.blocket.se/landskrona/Toyota_Land_Cruiser_90_85718833.htm?ca=23_9&w=0&last=1 Fin och välskött Går mycket bra, endast två ägare, och ovanligt låga mil 3.4l V6 bensin Nyservad Alla böcker och häften medföljer "farmer edition", d.v.s. ej widebody Lågväxel, mitt-diff och bak-diff Fungerande AC Bra All Terrain däck, som även är vintergodkända Tygklädsel. 5-sits Dragkrok Nybytt Lambda-sond Nytt batteri Extra värme i baksätet Svensksåld Automaten växlar mjukt och fint Ingen rost på karossen. (Givetvis finns lite ytrost på ramen) Har alltid bott i varmgarage i min ägo. Givetvis finns en del mindre skönhetsfläckar: Radio/CD med tveksam funktion Antenn saknas (avbruten) Klumpigt lagade stenskott av första ägaren. (stift med rätt originalfärg medföljer). Ramen till ena bakljuset lite tillbockad. Larmet bortkopplat En mycket bra och gedigen bil med riktig rejäl kvalitet, som tyvärr används alldeles för lite (tredje-bil) för att behållas. Sista priset-kompisar undanbedes. Ej byten. Ej kreativa betallösningar. Priset är satt efter existerande svenska on-line värderingar Edited June 8, 2019 by Skippern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts