trooper Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 Har en nerplockad motor om nån behöver nåt,pump såld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted September 5, 2019 Author Report Share Posted September 5, 2019 En tusenlapp för motorn,fin topp bla. Annars åker den till återvinningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runekebab Posted September 5, 2019 Report Share Posted September 5, 2019 Varför byttes motorn från början. har den suttit i den röda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted September 7, 2019 Author Report Share Posted September 7, 2019 På 2019-09-05 på 16:49, Runekebab säger: Varför byttes motorn från början. har den suttit i den röda? Veven skar,därför stoppade jag i en annan motor i den röda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimpa Posted October 25, 2019 Report Share Posted October 25, 2019 Hej Finns servopumpen kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted October 26, 2019 Author Report Share Posted October 26, 2019 Ska kolla på det,slängt det mesta men den kanske finns kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted October 27, 2019 Author Report Share Posted October 27, 2019 23 timmar sedan, trooper säger: Ska kolla på det,slängt det mesta men den kanske finns kvar. Pump och behållare fanns kvar ?. En 5-hundring kan det väl vara värt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon.91 Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 Har du kvar några delar? Jag kan vara intresserad av först och främst ett topplock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted February 25, 2020 Author Report Share Posted February 25, 2020 Hej Simon, topp och lite smågrejer finns kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon.91 Posted February 25, 2020 Report Share Posted February 25, 2020 Vad bra! Det verkar som att jag har en spricka i min topp, lär väll inte ha sån tur så att det bara är packningen. 😑 Vad begär du för den, och kan du tänka dig skicka den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted February 25, 2020 Author Report Share Posted February 25, 2020 En tusing plus frakt tänkte jag. Pma uppgifter om du är intresserad. Finns ett motorblock med som du kan få på köpet,men det skickar jag inte 🙂. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts