Mecki Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 (edited) Har ett begagnat 2,5" höjningskit över. Fjädrarna är av fabrikatet Rancho och var obetydligt begagnade när jag köpte dom för 6 år sedan. Stötdämparna är OME Nitrocharger och köptes nya när jag monterade kitet. Det hela funkar om man inte lastar på en massa extravikt såsom stålkofångare, lunch, stort reservhjul på bakluckan osv. Höjningen medger att man kan köra med 35" are utan att dom tar i. http://toyota4x4.se/topic/3506-meckis-80a/?page=2 Stötdämparna fungerar perfekt men skulle må bra av lite färg Bytes mot en låda garageöl eller något annat jag inte viste att jag behövde så länge det inte tar mera plats Finns i Göteborg och skickas helst inte. /Mecki Edited April 11, 2018 by Mecki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas E Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Ja tack de skulle bra på min bil. Ska du möjligen till Borås den 21april ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted April 13, 2018 Author Report Share Posted April 13, 2018 Tjena Jonas. Det är inte riktigt bestämt ännu men åker jag inte dit kanske jag kan skicka dom med nån av dom andra grabbarna . /Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted April 18, 2018 Author Report Share Posted April 18, 2018 @Jonas E Det blir en sväng till Borås på lördag så jag tar med grejorna . /Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas E Posted April 20, 2018 Report Share Posted April 20, 2018 (edited) Perfekt. Jag ska också försöka ta mig dit så då ses vi där. Blir nog med 75:an. Edited April 20, 2018 by Jonas E 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjohan Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 Finns dom kvar? Är dessa 2,5tum längre än orginal? Är dom mjukare eller hårdare än orginal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted May 16, 2018 Author Report Share Posted May 16, 2018 6 timmar sedan, Hjohan säger: Finns dom kvar? Är dessa 2,5tum längre än orginal? Är dom mjukare eller hårdare än orginal? Hej. Dom är inte kvar, Jonas tog hand om dom. / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts