Wenjad Posted March 29, 2018 Report Share Posted March 29, 2018 Tjena! Börjar bli lite nyfiken om min bil, när jag köpte den var jag totalt ovetandes om vad jag egentligen köpte, jag trodde jag köpt en relativt vanlig bil. Men det visade sig ganska snabbt att så är inte fallet? Så nu undrar jag lite saker då det även verkar svårt att hitta info på nätet. Hur pass ovanlig är BJ73? Nån som har koll på hur många som tillverkats? Verkar ju hursomhelst inte vara det lättaste att hitta delar till dom iallafall. Hur står dom sig mot dom lite vanligare bilarna i samma storlek? Och framförallt, är det en stadig konkurrent till värstingen geländewagen? sen vad jag har förstått så har bj73 dom kraftigaste axlarna som toyota tillverkat, stämmer det? Hur ser det ut med motor utbudet till dom, vad finns det för motorer som passar bolt on på sprängkåpan, vad jag har förstått så är 13B-T en motor som passar utan större modifikation? Ös på med information här! Mvh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts