Tobias Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 (edited) Hej, Efter att ha skaffat Hilux med tillhörande camper säljer jag nu motvilligt min Land Cruiser 120, känns som jag gör ett misstag men har ej råd att ha kvar den. Utan att ha lagt ut den på Blocket har flertalet ”oseriösa” bilhandlare hört av sig o vill betala kontant. Kollar här innan jag lägger ut annons då jag hellre ser att den kommer i händerna på någon som vet vad det är. LC 120 Prado 5 dörrar 3.0 D-4D 4x4 Automat, 166hp, 2005, High Grade 29500 mil Nyservad och besiktad. Full servicebok Nästintill helt nya sommardäck Cooper Discoverer STT Pro 265/17/R17 på orginalfälg och Cooper Discoverer M+S 245/17/R17 dubbdäck med lättmetallfälg. Reg nr:WSC 286 Svensksåld Automat Färddator Frontbåge med 3 extraljus Skinn på alla sju platser. Takfönster Motorvärmare Airbag förare o passagerare Elspeglar Elsäten Dragkrok Rails Larm Osv... Maila för bilder på tobias@howareyou.se Prisidé runt 90 000 kr, snabb affär och betalning med Swish premieras. Edited February 10, 2018 by Tobias Glömde miltal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackstream Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Fin kärra. Men jag skulle gärna se bilder på Hiluxen med camper! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 (edited) 9 minuter sedan, farmboy säger: Fin kärra. Men jag skulle gärna se bilder på Hiluxen med camper! Tja! Har inte camper hemma just nu, men en bild på Hiluxen kan jag bjuda på:) Uppgraderad lastvikt till 1030 samt luftdämpare på. Edited February 10, 2018 by Tobias 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackstream Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 mmm, fet @Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts