Nixmec Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 Tid har gått den har länge stått. Men nu grävde jag tills jag fann den som ingen trodde fans. Min fars Toyota vinsch som han tog av bilen den dan den köptes. Från en TOYOTA LAND CRUISER HJ60 1980-talet. Vinschen har aldrig använts. Vajern har aldrig varit utdragen. Helt 100 original. Har stått i torrt lager alla år. Söker seriös köpare till en unik vinsch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToyToyota Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 Hej Har du drivlina også . Vad vill du ha før winchen och evt.drivlina om fu har den. Med vänlig hälsning, Anil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixmec Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 Hej Har du drivlina også . Vad vill du ha før winchen och evt.drivlina om fu har den. Med vänlig hälsning, Anil Hej Jag har endast vinschen och den original vajern som sitter på den. Priset som jag har satt ut på olika nätsidor har varit 1800€. Är ni intresserad av mer bilder så finns det att fås. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts