Gaup Posted December 10, 2016 Report Share Posted December 10, 2016 Sauer STR cal 308(kort) + 6.5x55 (lång) i bolthorn chassi mot skoj LC .. nya pipor. Ase-Utra dämp..finnes även herrejösses kikare (25000kr klassen)mot fina exemplar Har även en #1á i 338wm grisknuffare med klass.... extra intressant är HJ61 och huvudsaken att motorn är någorlunda fräch.. bilar med HZJ snurror eller 13BT intressanta... och som sagt motorn är huvudsaken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted December 11, 2016 Author Report Share Posted December 11, 2016 (edited) Svarta puffran..... Edited December 11, 2016 by Gaup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted December 13, 2016 Author Report Share Posted December 13, 2016 En diesel modell 80 funkar nog med och som sagt kaross inte så intressant motor och vxlåda det väsentliga på jakt efter en lämplig donator till min 42á Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted January 5, 2017 Author Report Share Posted January 5, 2017 Har även en KTM 660 SMC 05 med endurodäck och 28liters tank på som jag kan tänkas skilja mig ifrån.... finnes isdäck till ochså.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts