Glockad Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Provar här då jag håller på att bli tokig av blockets goda användare. Det skall bytas mot skitsaker, Man prutar 75% av priset på telefon. Man skall betala mindre för att man har långt att köra. Man frågar saker om bilen som redan står i annonsen. Man ringer klockan tolv på natten. Rostig, Ful, Skattad, Besiktad till sista feb. 23500 mil. V6, bensin... Törstig som fan. Går bra i låda/motor. Inte haft några bekymmer. Dragkrok. Orginalstereo, inget fancy... Sletna bakdäck. Men går att köra med... Batteri, Avgassystem från katten, Svetsning av tröskel, Bromsrör är bytt i våras. Mellan mars-maj. Rost finns och det kan behöva fixas lite inför nästa besiktning. Tyvärr hittar jag inte protokollet med dom "bra att veta" jag fick. 4hi låter lite och hugger lite i ratten om man får grepp under körning. Men provade lite nu när snön kom och det gick hur bra som helst. 4lo, inga problem alls. Ingen service eller annat är gjort. På vare sig motor/låda eller 4wd. Så det kan vara dags att göra det. Bilen går jättebra att köra och är i trafik, Använder den flera gånger i veckan. Vill bli av med den mest för att jag vill prova något nytt och inte vill lägga mer pengar på denna då jag inte kan mecka själv och fått anlita mekaniker (dyyyyrt) Byten: Helst inte... ISåfall annan 4WD som är i trafik, 4t cross, Skoter, Fyrhjuling... Så länge det inte är en bil så fungerar renoveringsobjekt fint! Pris.. Tja... Satt 15k på blocket men är ju inte dum i huvudet. Men jag önskar mig femsiffrigt iaf... dvs över 9999. Då alla kommer fråga om rosten först och främst; jag vet inte.... Tyvärr får ni kika själva. Det lilla jag vet... Hål i högra tröskeln, Kofångare fram/bak hål, Ytrost på en dörr. rostiga skärmkanter under skärmbreddarna. Helst sms/mobil kontakt... Ange att ni kommer från detta forum då jag inte längre svarar pga blocket. Om inte annat lär jag väl se det på stavningen. Sök 4runner dalarna så hittar ni blocket annonsen. Bilen finns i södra dalarna. ludvika/smedjebacken. tel:0761276119 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glockad Posted November 5, 2016 Author Report Share Posted November 5, 2016 "Bra att veta" kommer att uppdateras under veckan. Väntar på en kopia från opus! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glockad Posted November 7, 2016 Author Report Share Posted November 7, 2016 (ÅTGÄRDADE) Bilen godkändes. 1. SIDOKÖRRIKTNINGSVISARE(4.4), VÄNSTER, UR FUNKTION 2. STRÅLKASTARE HALVLJUS(4.1), VÄNSTER, LJUSBILD FELAKTIG/BLÄNDANDE 3. BROMSRÖR(1.1.11), FRAM HÖGER, ROSTSKADAT 4. BROMSRÖR(1.1.11), BAK INRE, ROSTSKADAT 5. STOMME SIDOBALK, VÄNSTER YTTRE, ROSTSKADAD 6. AVGASSYSTEM(6.1.2), LÄCKAGE, AVGASMÄTNING INTE UTFÖRD Bra att veta:(EJ ÅTGÄRDADE) STÖTDÄMPARE, FRAM HÖGER, FASTSÄTTNING GLAPP RAMBALK, BÅDA SIDOR, ROSTANGREPP/ROSTSKADAD DRAGRAM KULKOPPLING, ROSTANGREPP RAMTVÄRBALK, BAK, ROSTANGREPP/ROSTSKADAD PLÅTYTA, BAK, BÅDA SIDOR, ROSTSKADAD STOMME SIDOBALK, HÖGER YTTRE, ROSTSKADAD HJULHUS, BAK, BÅDA SIDOR, ROSTSKADAT Sönder rostad skit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glockad Posted November 16, 2016 Author Report Share Posted November 16, 2016 Såld! Lås/tabort eller vad som behagar:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts