Jump to content

LC 120 D4D HighGrade WideBody 2007 - Pris 123 000 kr

Highgrade

Recommended Posts

Någon som vill göra ett klipp?

P.g.a. att jag inte kör så mycket nuförtiden beslutade jag för en tid sen att sälja rubricerade LC. Tyvärr har det varit en röra utan dess like där bilen sålts 2 ggr av mig. Allt har varit klart men när pengarna skulle fram fanns inga sådan... I augusti lämnade jag bilen till bilförmedlare som testade den och som också haft en drös köpare utan pengar alternativt inte varit kreditvärdiga. En privatperson i Mellansverige kontaktade mig vid sidan av och skulle komma till helgen och köpa. Han kom aldrig, hans mobilnummer var hemligt.

Alltså står jag här med min mycket fina rökfria (inga skador på skinnklädseln, lackskador, repor eller bucklor. Det finns 2 små bubblor i fronten där lacken rest sig som kan lagas med lackstift.) LC beigemetallic med grå skinnklädsel och 7-sits till salu. All utrustning utom luftfjädring. Jag har ägt bilen sen -09 och i min ägo kört den ca 25000 mil. Den har full servicebok (plus min egen dokumentation) som vid senaste service, 30600 mil, tog slut så verkstan fortsatte stämpla längst bak i boken :D .I samband med service byttes kondensor och ACC´n kollades. Bilen är nybesiktigad och fina sommar- respektive vinterhjul medföljer med många mil kvar. Såklart har den drag. Nya textilmattor plus gummimattor till kupé och bagagerum finns förstås. Dessutom är den KCR-chippad, något jag gjorde strax efter det att jag köpt den av en Toyota i Köping. Har låtit montera en elektrisk motorvärmare med kupéfläkt. Kamrem och vattenpump bytt vid ca 26500 mil. Önskas verkstadsreferens så är det inga problem.

Mitt pris är lågt satt då jag vill avyttra bilen. Jag är inte intresserad av att prutnissar. Flera uppköpare har lagt något lägre bud än vad jag begär. Om du är intresserad så skicka PM.

Edited by Highgrade

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Är ju ett tag sedan, men finns den kvar?

Är ju ett tag sedan, men finns den kvar?

Nix, såldes för 125 tkr. Det tog 5 mån att sälja den. Den gick till Finland. Har återkopplat - mycket nöjd! Kör Mazda CX-9 awd 3.7 v6 nu men saknar min LC. Bor i Skåne om du vill kan jag kolla på nån här om du vill..? Gott om optimister som tror att dom ska få hur mycket som helst för +10 år gamla bilar...