Yxa Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Hej på er. Det har blivit dax att sälja den brankårsröda bilen. Servad med jämna mellanrum och ompysslad som brukligt. Drag Automat Nya däck Besiktigad denna månaden Vad tror ni om priset 45 000:-? Regnr RUN 735 Bilder kommer så fort jag begriper hur jag får den halvätna äpplet att göra som jag vill. Hör gärna av er vid funderingar. Jag söker ersättare för bilen. En hilux kanske, som tuffar och går. Dock inga byten då intäkten för min ska delas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewoldern Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Hejsan! Jag tar gärna bilder och mer info till ewoldern@hotmail.com , det är lättare än att få in dem här Har du tid o lust så får du gärna slå mig en pling på 0722-103975 eller pm ditt nr.. Mvh /Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yxa Posted August 28, 2016 Author Report Share Posted August 28, 2016 Såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts