Magnus LC Postad 2 september, 2015 Rapport Share Postad 2 september, 2015 Land Cruiser 200 Premium årsm 08 V8 diesel (D4D), Solidvit, Svensksåld, Toyota servad, Starknapp, Comfort låsning, Pre-safe system, Switch för airbag hf, Navigator, Handsfree, Stort JBL ljudsystem, CD-växlare, Webasto dieselvärmare (fjärrstyrd via app), 28200 mil, 6-vxl automat, hög- och låg vxl, låsbar mellandiff, 7-sitsig, AHC Nivåreglering (fram och bak), Backkamera plus P-sensorer fram och bak, Dragkrok (dragvikt 3500kg), Rostskydds- och underredsbehandlad, Lackbehandlad, Grå skinnklädsel, Klimator 4-zoner, sollucka, Sommardäck 1500 mil Michelin HP Latour på originalfälgar, Vinterdäck dubbade Hakka 7 ca 9mm kvar. Bilen är i bra bruksskick och går bra med fin komfort. Bränsleförbrukningen under min tid har legat mellan 1,0-1,3 l/mil beroende på typ av vardagskörning. Pris 295 000 SEK Jag nås på tfn 0727-402301 (alla dagar mellan kl 07-21) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 6 september, 2015 Författare Rapport Share Postad 6 september, 2015 Nu nyservad (mellanservice) på Toyota Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 7 september, 2015 Författare Rapport Share Postad 7 september, 2015 Länk till annons på Blocket http://www.blocket.se/ostergotland/Toyota_Land_Cruiser_200_62539015.htm?ca=14&w=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 18 september, 2015 Författare Rapport Share Postad 18 september, 2015 Länk till uppdaterad annons inklusive några fler bilder. http://www.blocket.se/ostergotland/Toyota_Land_Cruiser_200_V8_Diesel_62539015.htm?ca=11&w=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 19 september, 2015 Författare Rapport Share Postad 19 september, 2015 Hej forummedlemmar, det skulle vara riktigt roligt om någon här på forumet är intresserad av att köpa min LC 200. Första rundan på blocket lockade bara vad jag förstod affärsänglar, vilka jag har för avsikt att inte göra affär med. Någon på forumet borde ju vara intresserad, skicka isf PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 26 september, 2015 Författare Rapport Share Postad 26 september, 2015 Hej, är det någon LC200 spekulant här som har en fräsch LC120 års 06-09 och mellanskillnad så kan det vara intressant. Skicka isf PM så får vi diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 25 oktober, 2015 Författare Rapport Share Postad 25 oktober, 2015 (redigerade) Trots avsaknad av ett endaste PM på mina blänkare om att LC200 ska bort så trotsar jag stoltheten och hoppas återigen på att någon på forumet nappar. Det är lite för få 200 ägare här så det skulle ju vars trevligt om någon vill upprätthålla ställningarna! Jag tycker det vore synd om denna fantastiska bil lämnade landet! http://www.blocket.se/ostergotland/Toyota_Land_Cruiser_200_Diesel_62539015.htm?ca=14&w=3 Redigerad 25 oktober, 2015 av Magnus LC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster