Gå till innehåll

Land Cruiser 200 Premium V8 Diesel

Magnus LC

Rekommendera Poster

Land Cruiser 200 Premium årsm 08

V8 diesel (D4D), Solidvit, Svensksåld, Toyota servad, Starknapp, Comfort låsning, Pre-safe system, Switch för airbag hf, Navigator, Handsfree, Stort JBL ljudsystem, CD-växlare, Webasto dieselvärmare (fjärrstyrd via app), 28200 mil, 6-vxl automat, hög- och låg vxl, låsbar mellandiff, 7-sitsig, AHC Nivåreglering (fram och bak), Backkamera plus P-sensorer fram och bak, Dragkrok (dragvikt 3500kg), Rostskydds- och underredsbehandlad, Lackbehandlad, Grå skinnklädsel, Klimator 4-zoner, sollucka, Sommardäck 1500 mil Michelin HP Latour på originalfälgar, Vinterdäck dubbade Hakka 7 ca 9mm kvar.

Bilen är i bra bruksskick och går bra med fin komfort.

Bränsleförbrukningen under min tid har legat mellan 1,0-1,3 l/mil beroende på typ av vardagskörning.

Pris 295 000 SEK

Jag nås på tfn 0727-402301 (alla dagar mellan kl 07-21)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 2 weeks later...

Hej forummedlemmar, det skulle vara riktigt roligt om någon här på forumet är intresserad av att köpa min LC 200.

Första rundan på blocket lockade bara vad jag förstod affärsänglar, vilka jag har för avsikt att inte göra affär med.

Någon på forumet borde ju vara intresserad, skicka isf PM.

Länk till kommentar

• 5 weeks later...

Trots avsaknad av ett endaste PM på mina blänkare om att LC200 ska bort så trotsar jag stoltheten och hoppas återigen på att någon på forumet nappar. Det är lite för få 200 ägare här så det skulle ju vars trevligt om någon vill upprätthålla ställningarna! Jag tycker det vore synd om denna fantastiska bil lämnade landet!

http://www.blocket.se/ostergotland/Toyota_Land_Cruiser_200_Diesel_62539015.htm?ca=14&w=3

Redigerad av Magnus LC
Länk till kommentar