Gå till innehåll

Toyota Hilux Yn67 stelaxlad från 1987 säljes

ewoldern

Rekommendera Poster

På grund av ett nytt intressant projekt rullats hem så blir nu min stelaxlade hilux till salu.

Mer info kommer när jag är vid min dator hemma.

En bild så länge..post-1253-0-65046100-1422083355_thumb.jpg

Byte kan vara intressant om du har en Landcruiser 45 pickup eller utrustning till Hdj 80 som fram och bakstötfångare från ARB eller liknande.

Tel: 0722-103975

Mvh

/Erik W

Redigerad av ewoldern
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-1253-0-86702000-1422224356_thumb.jpg

post-1253-0-71230300-1422224370_thumb.jpg

Angående priset så är det 40000kr jag vill ha för den cirkus, om du inte har något intressant byte?

Bilen kom från Norge till Gotland 2001 och användes här ett par år innan den blev stående och jag fick tag i den för 2 mån sedan.

På grund av alldeles för många andra bilar och att jag inte har något behov av en pickup så är den nu till salu.

Ser man på bilen så har den ju klarat sig bra genom o hamnat saltfritt här, ingen rost i ramen och dörrar, huv, bakläm finns inte en fläck på (baklämmen har inte en enda buckla heller :shock: )

Skärmkanter har lite rostbubblor men det är väl ett super oblekt för o vara från -87.

Allt fungerar på bilen, motor, lådor, axlar, till o med lamelldiffen i bakaxeln är bra stuns i fortfarande.

Det som behövs för att köra den är att byta koppling..

Hade ju varit kul om den kom till någon som vill ha den och inte för att sälja vidare.

Så är man seriöst intresserad av att ha en sådan här är det bara höra av sig med frågor etc på 0722-103975

En kul grej till med den är ju att eftersom den hamnade här med de små sträckor vi har och senare stått länge så har den bara gått 10440 mil.

(Vill man, så vet jag om en som har papper etc från en -85 med samma färg o allt i beviset (så blir den skattefri etc..))

Med risk för att jag nu låtit som att det är en Hemi cuda jag har på uppfarten så är seriösa välkomna att höra av sig :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser