Gå till innehåll

Magnus LC LC200

Magnus LC

Rekommendera Poster

Dags att skriva några rader igen känner jag. Vecka 11 fick bilen lite extra omvårdnad.

På måndagen och tisdagen var bilen inne på helrecond inkl lackbehandling, och resultatet blev väldigt bra! Precis som efter en tvätt och damsugning känns bilen mycket roligare att köra, och nu med guldstjärna!

Sedan på onsdagen ordnade Toyota Linköping gratis både justering av handbromsen och ombesiktning gratis vilket jag är mycket nöjd med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 1 month later...

Hej Jes, faktum är att jag inte tagit tag i det. Är mest inne på delmängdsbyte men inget beslut taget. Bilen har gått drygt 27tmil nu så jag bör väl göra något framöver. Kanske vore en bra idé med tivoli. Känner att jag vill meddela dig lite om däck också efter att mailat dig ngr gånger gällande det. Det blev nya Michelin Latour HP i originaldimension alltså 285/50-20 monterade på min enda uppsättning fälgar. Mvh Magnus

Länk till kommentar

Hej Jes, faktum är att jag inte tagit tag i det. Är mest inne på delmängdsbyte men inget beslut taget. Bilen har gått drygt 27tmil nu så jag bör väl göra något framöver. Kanske vore en bra idé med tivoli. Känner att jag vill meddela dig lite om däck också efter att mailat dig ngr gånger gällande det. Det blev nya Michelin Latour HP i originaldimension alltså 285/50-20 monterade på min enda uppsättning fälgar. Mvh Magnus

Ok

Säg bara till en annan gång om du behöver hjälp

Mvh

Jes

Länk till kommentar

• 10 months later...

Dags att fylla på med lite information om händelser.

1. Automatlådan, olja

Kontaktade BOS i dk i samband med resa till Danmark i somras om sköljning av automatlådan. Tyvärr hade de inga tider de dagarna det hade fungerat för oss. Kan bli nya tag i frågan framöver.

2. Service

Datum 2015-09-04 Miltal 28 167 Mellanservice Toyota Askling Bil Linköping

Datum 2016-04-13 Miltal 29 820 Fullservice Toyota Askling Bil Linköping

3. Besiktning

2016-02-29 Besiktning på Besikta i Finspång. Rent papper.

Länk till kommentar