RobbanF Postad 4 Maj, 2014 Rapport Share Postad 4 Maj, 2014 Hej! Tänkte tipsa om att det finns lite bilder från helgens Bergundaträffen 2014 i Växjö. Dom ligger på http://www.forslundfoto.se Bland alla Jeepar, Suzuki, Volvo fanns i alla fall 2 bilar från detta eminenta forum Visste inte riktigt var jag skulle lägga detta tips, hoppas det blev rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 4 Maj, 2014 Rapport Share Postad 4 Maj, 2014 Tack för fina bilder Robban! Alltid kul att se Pers (Yota) fina Hilux sträcka på benen Hoppas det gick bra för dem i Jeepen som tippade över! Jag flyttade inlägget till "andras träffar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 4 Maj, 2014 Rapport Share Postad 4 Maj, 2014 Du och jag då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenik Postad 4 Maj, 2014 Rapport Share Postad 4 Maj, 2014 Fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobbanF Postad 5 Maj, 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Maj, 2014 (redigerade) Glömde ju den fina 40:an. Fick inget kort på den Är det fler kvalitetsbilar jag missade? Redigerad 5 Maj, 2014 av RobbanF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobbanF Postad 5 Maj, 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Maj, 2014 Fina bilder! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 5 Maj, 2014 Rapport Share Postad 5 Maj, 2014 Ja en lj70, 40an är Hasses men han är nog inte här. annars bra bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster