solk Postad 29 mars, 2014 Rapport Share Postad 29 mars, 2014 Jag har några dekaler med LC-logga över, 90mm i diameter och printade på vinyl. Eftersom jag bytt övre baklucka på 80:n och saknade den långa loggan som skyddar nederkanten och inte vill lägga tusenlappar på en ny så tog jag fram även en sådan. Svart vinyl i basen, bokstäverna i skuren vinyl (silver) ovanpå för bästa finish. Givetvis ligger bakluckedekalen på transferfilm för lätt applicering. Hör av er om något lockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 29 mars, 2014 Författare Rapport Share Postad 29 mars, 2014 På bilen ser det ut änna såhär typ: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonas E Postad 29 Maj, 2014 Rapport Share Postad 29 Maj, 2014 Perfekt till mig. Byte av baklucka i dag. Den 18 år gamla dekalen gick inte att rädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonas E Postad 23 juni, 2014 Rapport Share Postad 23 juni, 2014 (redigerade) Så snyggt det blev! Redigerad 23 juni, 2014 av Jonas E Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 23 juni, 2014 Rapport Share Postad 23 juni, 2014 Stiligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 23 juni, 2014 Författare Rapport Share Postad 23 juni, 2014 Synnerligen stilfullt! Är det en helt ny lucka du bytt till eller en bättre begagnad/lagad lucka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonas E Postad 24 juni, 2014 Rapport Share Postad 24 juni, 2014 Bättre begagnad som lackades om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dögrävarn Postad 29 december, 2016 Rapport Share Postad 29 december, 2016 hej har du några dekaler kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster