Bisse Postad 15 Maj, 2013 Rapport Share Postad 15 Maj, 2013 Någon som har en instruktionsbok till övers? Har en på tyska men min skoltyska är vad den alltid har varit, dålig. / Mvh Kenneth Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 15 Maj, 2013 Rapport Share Postad 15 Maj, 2013 Ingen instruktionsbok, men verkstadsmanualen kan du ladda hem här: http://daemon4x4.org/portal/downloads.php Kolla under "Toyota Workshop & Repair Manuals", där hittar du till motorn som i ditt fall heter 1HD-FT och sedan på sida 3 hittar du "Chassis and body manual" (RM184E) Om du har problem att ladda hem dem, så skicka mig ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 16 Maj, 2013 Författare Rapport Share Postad 16 Maj, 2013 Tack för tipset Klydd, bra grejer där. Ingen som har en instruktionsbok eller vet var man kan ladda ner en? Skulle vilja veta ett par saker, t.ex; # Auto-knappen till förarrutan, har den autoläge även uppåt? # Täckbrickan med hål i till vänster om värmeknappen till de bakre passagerarna, funktion? # Säkringarna och vad de avsäkrar? # Varför lyser glödsymbolen (tror jag det är) ett par sekunder när jag kör? Mvh Bisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster