cezil Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 En uppsättning (4st) handbromsbackar till LC90, nya i kartong. 400:- inkl frakt inom sverige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gynner Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millgard Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Hmmm jag skickade PM samma dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gynner Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 (edited) ..... Edited April 9, 2013 by gynner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millgard Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Jaja, inte för att det spelar någon roll. Braatthaprylarna tenderar att fylla garaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gynner Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Editera mitt inlägg då jag först trodde Du var säljaren. Men som Du skrev det var mest bra att ha, skall bara serva handbromsen och tänkte passa på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millgard Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Jag högg som en kobra på annonsen men har inte fått svar, därav mitt tidigare inlägg. Tänkte gå igenom bakbromsarna helt och hållet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezil Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 Handbromsbackarna ligger kvar i garaget, jag måste erkänna att jag inte besöker forumet särskilt ofta har dock fått ett pm av gynner som jag har svarat på för länge sedan, hittar inget pm från millgard? Mejla på leifjohansson77(snabela)gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts