Bengt S Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Planerar en resa till Rubicon Trail i US september 2013. Tråd på grannforum - http://www.jeepsweden.net/index.php?showtopic=20752 Platserna är starkt begränsade. 6-8 st. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Åhhhh... Rubicon Trail står ju definetivt med på listan "Att göra nån gång i livet" Skall kolla om den ryms i planeringen för 2013. / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted November 1, 2012 Author Report Share Posted November 1, 2012 (edited) Åhhhh... Rubicon Trail står ju definetivt med på listan "Att göra nån gång i livet" Skall kolla om den ryms i planeringen för 2013. / Mecki Ja, har haft denna på min lista ett bra tag, ca 10+ år SOATRAIL blev faktiskt till just pga avstånd/kostnader etc för att kunna köra denna Och nu är det så att "vi" är några som fyller hyffsat jämnt på denna resa, så.....You only live once! Dessutom har dom jätteproblem med naturnissarna som vill stoppa all form av rekreation med 4x4. Så jag känner att det är läge, speciellt nu när dollarn är på lagom nivå också. Edited November 1, 2012 by sigicon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 (edited) Så sant så, det gäller att passa på när man har förutsättningarna på sin sida och innan det blir för sent. Det blev väl inga stående ovationer när jag tog upp förslaget om Rubicon där hemma Så jag misstänker att det inte ingick i semesterplanerna för 2013 Vi får satsa på SOA Trail i stället / Mecki Edited November 1, 2012 by Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted November 1, 2012 Author Report Share Posted November 1, 2012 Det blev väl inga stående ovationer när jag tog upp förslaget om Rubicon där hemma Vaaa....hon som är så förstående?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Vaaa....hon som är så förstående?! Iofs, hon brukar vara riktigt tåli... Förstående Än finns det tid kvar så man vet ju aldrig, hoppet skall ju vara det sista som överger en / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 Fullbokat, men det finns en reserplats i Trailguidens kärra om det kniper! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Fullbokat, men det finns en reserplats i Trailguidens kärra om det kniper! Vad roligt ! Glöm inte bara att rapportera och göra oss ännu mer avundsjuka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt S Posted March 11, 2013 Author Report Share Posted March 11, 2013 Vad roligt ! Glöm inte bara att rapportera och göra oss ännu mer avundsjuka Tackar, men i detta sällskapet så finns det mycket härligt Äventyr samlat, men ingen har nog gjort denna resan innan med alla berömda platser på samma gång.......För mig och jag kan nog tala för de andra också, så är detta en dröm som förhoppningsvis går i uppfyllelse. Resan kommer att kunna följas vis FB SOATrail - Contine.....Challenge gruppen, + jeepsweden.net. Dessa är öppna forum/grupp och 4x4 fölk som varit där innan har berättat att det är problem med webben, speciellt i Moab öknen. Så vi får satsa på FB i första hand via mobiler el plattorna Denna trip kommer nog att fortsätta nästa år, då det är två som redan visat intresse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts