Jump to content

Nya däck

Östen

Recommended Posts

Måste sälja mina nya däck 5 st av dimensionen 285/75 16 passar massor av LC:s. Skulle ha dom på min bil men däcklevarantören kan inte få fram 6 st, vilket jag behöver då jag har dubbelreservhjulshållare! 2000:- st är ett rimligt pris finns i Norrtäljetrakten!

Mtr slutade tillverkas för ca 5år sedan så jag förstår om han har svårt att hitta ett däck till.

Jag rekomenderar denna sida http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m64b0s1682p0 dom levirerar med dhl hem till din dörr :)

Geniral grabber som ett ex som är ett mkt fint lång rese däck http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m64b0s1682p11270

Där blir kostnaden levirerat hem till dörr för 6ST däck ca 7900kr inklusive frakt & allt för 6st

Your Shopping Basket currently contains the following items.

6st däck gäller nedan

GENERAL TYRES / 4X4 / GENERAL GRABBER AT2 AT 2 -

285/75R16LT 122Q OWL TL

Stock Available for Next Working Day Dispatch (ex.Sat/Sun) if ordered before 4:00pm (Mon-Fri)

Price

£108.40

*121.40 Euro (EUR)

Total

£650.40

*728.41 Euro (EUR)

If you change any quantities, please your Shopping Basket

Total price of goods £650.40

*728.41 Euro (EUR)

Shipping & Handling (P&P)

( Sweden (SE) - Tyres - 4x4) £96.00

ORDER TOTAL £746.40

*835.93 Euro (EUR)

Jag är för mig att mina gammla mtr däck i storleken 37 12,5 15 kostade ca 1100kr st hemma för ca 4år sedan från camskill jag vet dock inte om 285or var mycket dyrare?

Kan därimot varmt rekomendera mtr däcken då dom visade sig både hålla bra & fungera mkt bra

Jaha ja!

Kanske någon som vill ha fem däck o lägga ett "icke skambud". Sen får man väl fylla upp från sitt "blåskonto", o köpa något som finns på marknaden!

Jaha ja!

Kanske någon som vill ha fem däck o lägga ett "icke skambud". Sen får man väl fylla upp från sitt "blåskonto", o köpa något som finns på marknaden!

Goodyear håller på att leta fram 1 (ett) däck i USA genom att ha skickat ut en "dealer request".

Lyckas dom inte så kan jag köpa däcken för det priset du betalade. Verkar dock lite fånigt att köpa ett däck från USA till priset av 3 däck.