Toyota Postad 8 november, 2009 Rapport Share Postad 8 november, 2009 Är den här original Toyota? Den ser lite närbesläktad ut med 8274. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Postad 8 november, 2009 Rapport Share Postad 8 november, 2009 Det skall i så fall stå "Toyota" på den alternativt så skall den ha Toyota's artikelnummer på typskylten. Ser dock inte ut som en originalvinsch att dömma av bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toyota Postad 8 november, 2009 Författare Rapport Share Postad 8 november, 2009 Det skall i så fall stå "Toyota" på den alternativt så skall den ha Toyota's artikelnummer på typskylten.Ser dock inte ut som en originalvinsch att dömma av bilderna. Tack Ok ser ingen typskylt Någon som vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankarback Postad 8 november, 2009 Rapport Share Postad 8 november, 2009 Ser väldigt gammal ut iallafall. Kan vara en föregångare till 8274. På 60-70talen såg dom flesta vinchar ut så där. /Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toyota Postad 8 november, 2009 Författare Rapport Share Postad 8 november, 2009 Ser väldigt gammal ut iallafall. Kan vara en föregångare till 8274. På 60-70talen såg dom flesta vinchar ut så där. /Johan Ja jo inte är den dagsfärsk inte skulle gissa på att den är från 1986 då min bil är från det året. Den fungerar bra i alla fall Jag har ju en 8274 på min andra bil den är snabbare än denna men jag tror därimot att den här är starkare än min 8274 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dansken Postad 4 januari, 2010 Rapport Share Postad 4 januari, 2010 Jag kan med 100% säga att detta är en orginal toyota winch, kommer inte ihåg nummret på den men det kan jag ta fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster