pitmaster Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Bor i Stockholms-området och undrar om det finns något alternativ till Europeiska Motor för service mm av min Land Cruiser 120. Är inte direkt missnöjd med EM men har väldigt goda erfarenheter av mindre fristående verkstäder för andra märken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Toyota Eskilstuna (1 tim från Sthlm). Fixar nog det mesta medan du väntar i annat fall får du en gratis lånebil. Toyota i Södertälje kan också vara ett alternativ. De har varit mycket bra (vet dock inte i skrivande stund). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitmaster Posted August 7, 2009 Author Report Share Posted August 7, 2009 Tack! Båda ligger inom räckhåll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruger1 Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Jag kan varmt rekommendera http://www.lgbilmotor.se/ De har som krav att alltid vara billigare än andra auktoriserade Toyota verkstäder. Jag bytte koppling på min LC 90 där förra året och de var 3000:- billigare än alla andra som jag kontaktade inklusive Speedy... Mvh /jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts